Parasolka jednowarstwowa, SOFTLIGHT, 110cm
Parasolka jednowarstwowa, SOFTLIGHT, 110cm

Parasolka jednowarstwowa, SOFTLIGHT, 110cm

Profesjonalna, lekka, jednowarstwowa parasolka z tkaniną półprzepuszczalną, zaprojektowana do pracy w studio oraz w plenerze. Równie dobrze współpracuje ze stałymi jak i błyskowymi źródłami światła.
CGUH43SOFTLIGHT | 5906395044627
zł23.58

  Security policy

Payments made by Paynow. in an SSL encrypted channel. Full payment security.

  Express shipping

Packing on the day of order. Shipping approx. 1:00 p.m. Delivery time up to 24 hours.

  Return policy

Simple returns and extended return time, up to 30 calendar days for registered customers.

  Free Delivery

Are you planning to shop for more than PLN 399.00? You have free delivery within Poland.

 

Parasolki to bardzo popularne rozwiązania modelujące strumień światła. Umożliwiają uzyskanie różnych rodzajów oświetlenia, w zależności od ich średnicy oraz odległości czaszy od palnika lampy. Osiągalny jest zakres od światła bardzo rozproszonego do lekko skupionego. Dobrze współpracują ze stałymi oraz błyskowymi źródłami światła.

PARASOLKA JEDNOWARSTWOWA 110CM

Z jej pomocą praca w studio oraz plenerze staje się prostsza.

Parasolka typu SOFTLIGHT ma za zadanie "zmiękczenie" światła, czyli obniżenie kontrastu na zdjęciu poprzez zmianę kierunku padania światła. Parasolka jest wykonana z jednej warstwy tkaniny półprzepuszczalnej - umożliwia pracę zarówno jako dyfuzor (strumień światła przedostaje się częściowo przez tkaninę) jak i reflektor (strumień światła zostaje częściowo odbity od powierzchni parasolki). Tkanina nie powoduje zmiany temperatury barwowej użytego światła.

Parasolki są wykorzystywane przez profesjonalistów i amatorów do fotografii portretowej, produktowej i użytkowej.

CGUH43SOFTLIGHT

Cechy parasolki CGUH43SOFTLIGHT

  • Ilość warstw:parasolka jednowarstwowa
  • Średnica czaszy:110cm
  • Użebrowanie:metalowe
  • Ilość sekcji:8
  • Zastosowanie:uniwersalność zastosowań

 

Parasolki oświetleniowe to najprostsze, a jednocześnie bardzo efektywne modyfikatory światła, po­zwa­la­jące za­cho­wać lepszą kontrolę nad jego emisją (kierunkowością). Do ich głównych zalet zaliczyć należy małą wagę i nie­­wie­l­kie wymiary po złożeniu. Montaż i demontaż jest błyskawiczny.
Parasolki oświetleniowe nazywane są niekiedy jeszcze parasolkami fotograficznymi, chociaż coraz częściej znajdują zastosowanie na małych planach filmowych.

Parasolki oświetleniowe posiadają kilka typów reflektorów:
  • srebrny - naj­bar­dziej po­pu­lar­ny i naj­bar­dziej wydajny typ reflektora. Dla dużych, dobrych ja­ko­ścio­wo pa­ra­so­lek, kształt czaszy zmienia bieg pro­mie­ni świe­tlnych z doo­kólnych na równo­ległe, co daje mo­cniej­sze i bardziej kontra­stowe oświe­tlenie
  • biały - również bardzo popu­larny typ reflektora. Działa podo­bnie do reflektora sre­brne­go z tym, że emi­to­wane światło jest bardziej "miękkie", zaś kontrast na oświe­tlanym obie­kcie niższy.
  • softlight (dyfuzor) - para­solki tego typu nie używa się jako refle­ktora odbija­ją­cego światło. W tym przypadku parasolka umie­szcza­na jest pomię­dzy źródłem światła a oświe­tlanym obie­ktem, a jej dzia­ła­nie zbliżone jest do blendy (dyfuzora) lub softboxu
  • złoty - działa podobnie do reflektora srebrne­go, zmie­niając jednak tempe­raturę barwo­wą używa­nego światła (ocie­planie). Tego typu refle­ktorów używa się do foto­grafii postaci (ciała) nadając atrakcyjny koloryt skóry, rzadziej do kompen­sacji "zimnych" źródeł światła

 

Parasolki oświetleniowe pracują z różnymi źródłami światła:
  • lampy światła stałego (niskotemperaturowe, led, fluorescencyjne)
  • błyskowe lampy studyjne
  • błyskowe lamy systemowe

 

Parasolki oświetleniowe montowane są na staty­wach oświe­tlenio­wych. Większość opraw stu­dyjnych światła stałego jak i stu­dyj­nych lamp błysko­wych posiada mo­żli­wość umocowania parasolki. W przy­padku sy­ste­mo­wych lamp błyskowych (mon­to­wa­nych na apa­ra­tach za pomocą stopki) używa się uchwytów uni­wer­sal­nych umo­żli­wia­jących jedno­czesny montaż lampy i para­solki na statywie. W przy­padku wię­kszych para­so­lek może zaistnieć konie­czność za­sto­so­wania przeciw­wagi.

Opracowanie: digishots.pl

New
5906395044627
No reviews
Comments (0)
No customer reviews for the moment.
Product added to wishlist
Product added to compare.