Przedsiębiorcy oraz osoby fizyczne korzystający z różnych form dotacji mogą liczyć na wsparcie z naszej strony na etapie przygotowania oraz generowania dokumentów niezbędnych do rozliczania dotacji. Jest to procedura, z którą nasi pracownicy zostali przeszkoleni i w codziennej pracy przygotowują i wysyłają stosowne dokumenty.
Na etapie ubiegania się o dofinansowanie zapraszamy do konsultacji telefonicznych dotyczących doboru sprzętu i szacowania budżetu. Efektem naszych rozmów jest Zamówienie Klienta / Faktura ProForma, która może posłużyć jako element wniosku o dofinansowanie. Doradzimy również w jaki sposób przygotować się do rozliczenia kosztów dostawy.
Po uzyskaniu przez Państwa dofinansowania realizujemy zamówienie jako fakturę VAT oraz wysyłamy towar do Państwa.
W kolejnym etapie przesyłamy dokumenty (w postaci skanów) opieczętowane i podpisane Potwierdzenie Otrzymania Płatności (dofinansowania z Urzędu Pracy) oraz Protokół Odbioru Sprzętu (dotacje z Unii Europejskiej).