(22) 862 88 99, 600 500 179

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Przesyłka zwracanego lub reklamowanego towaru.

Prosimy zwrócić uwagę, iż sklep DigiShots nie przyjmuje przesyłek kurierskich "za pobraniem". Nie odbieramy awizowanych przesyłek Poczty Polskiej.
Prosimy nie wysyłać zwrotów i reklamacji w ten sposób.
Po uznaniu reklamacji sklep DigiShots zwraca koszt przesyłki do wysokości 20 PLN. 

W przypadku zakupienia towaru przez internet każdemu naszemu Klientowi przysługuje prawo zwrotu lub wymiany towaru.

  • Kupujący może zwrócić towar w ciągu 10 dni od daty zakupu
  • Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu
  • Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować i przesłać na adres:
    DigiShots.pl Elżbieta Socharska
    ul. Puławska 7/9
    02-515 Warszawa
  • Koszt przesyłki kurierskiej zwracanego towaru pokrywa Klient
  • Wraz z zwracanym towarem należy przesłać wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna (do pobrania).
  • Prosimy o dokładne wypełnienie danych, numeru konta na jaki ma być przesłany zwrot pieniędzy. 
  • Do zwracanego sprzętu prosimy dołączyć oryginał dowodu zakupu (paragon lub fakturę VAT)
  • Nasi klienci otrzymują zwrot pieniędzy do 14 dniu od otrzymania towaru wraz z dokumentami i poprawnie wypełnionymi danymi.

Reklamacje

Każdemu naszemu klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku: 

  1. ujawnienia wady fabrycznnej w trakcie obowiązywania gwarancji
  2. uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie dostawy
  3. niezgodności towaru z zamówieniem
Dołożymy wszelkich starań aby Państwa zgłoszenie reklamacyjne zostało rozpatrzone szybko i rzetelnie.

 

W przypadku zaistnienia jednej z wyżej wymienionej sytuacji prosimy o:

  • Zawiadomienie nas telefonicznie o chęci zareklamowania danego towaru pod numerem tel. 600 500 179 lub adresem sklep@digishots.pl
  • Wydrukowanie i dokładne wypełnienie formularza reklamacji (do pobrania). Prosimy o opis uszkodzenia , kiedy i w jakiej sytuacji usterka zaistniała lub pojawia się. Dokładny opis usterki, umożliwi nam szybką diagnozę i realizację reklamacji.
  • Przesłanie reklamowanego towaru wraz z oryginalnym dowodem zakupu (paragonem lub fakturą Vat) na adres: 
    DigiShots.pl Elżbieta Socharska 
    ul. Puławska 7/9
    02-515 Warszawa
  • Prosimy aby reklamowany towar zawierał oryginalne opakowanie był bezpiecznie zapakowany oraz był kompletny. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną. Czas rozpatrywania reklamacji przez DigiShots to 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamowanego towaru wraz z wcześniej wymienionymi dokumentami.
  • Klient przesyła reklamowany towar na własny koszt. Po uznaniu reklamacji sklep DigiShots zwraca koszt przesyłki do wysokości 13 PLN. W przypadku gdy sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i serwis nie wykryje usterki firma pobierze opłatę za diagnostykę i koszt przesyłki do Klienta.