(22) 862 88 99, 600 500 179

Zwrot towaru - odstąpienie od umowy

Szanowni Państwo,

Serdecznie dziękujemy za dokonanie zakupów w sklepie Digishots. Bardzo nam przykro jeśli zakupiony sprzęt nie spełnił Państwa oczekiwań. Proszę się jednak nie martwić, sklep Digishots.pl dołoży wszelkich starań aby sprawnie przeprowadzić Państwa przez zwrot towaru i jak najszybciej zwrócić Państwu pieniądze. Procedurę zwrotu określa regulamin sklepu internetowego, na tej stronie Przekazujemy Państwu praktyczne wskazówki, jak najszybciej się z tym uporać.

  1. Każdy Konsument, który zawarł umowę na odległość, po odebraniu przesyłki ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny - ma na to 14 dni.
  2. Ważne : W terminie do 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki należy wysłać na adres
    Digishots Elżbieta Socharska
    ul. Poniatowskiego 17
    05-090 Janki
    pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Istnieje również możliwość odesłania paczki wraz z wydrukowanym i wypełnionym oświadczeniem odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki (liczy się data nadania).
  3. Prosimy w staranny sposób zapakować towar tak aby zabezpieczyć przed ewentualnymi zniszczeniami w drodze do sklepu. Proszę pamiętać, że w przypadku zniszczenia, które nastąpi w wyniku nienależytego zapakowania sklep zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia zwrotu
  4. Odsyłany towar nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzenia, najlepiej odesłać go w oryginalnym opakowaniu (jak najbardziej dopuszczalna jest sytuacja w której Klient otworzy oryginalne opakowanie celem zapoznania się z zawartością)
  5. Wraz z odsyłanym towarem Klient winien zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo, a których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego towaru
  6. Sprzedawca, w przypadku prawidłowego odstąpienia przez klienta od umowy zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za produkt niebezpieczny, zobowiązuje się do zwrócenia zapłaty za odesłany towar.
  7. W przypadku gdy zwracane jest całe zamówienie, Sprzedawca zobowiązuje się również zwrócić kwotę wydaną przez Klienta na dostarczenie przez sklep towaru do Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 14 dni licząc od daty otrzymania zwróconego towaru.
  8. Uwaga: sklep Digishots nie pokrywa kosztów odesłania przez Klienta zamówionego towaru do sklepu. 
  9. W przypadku jeśli zwracany towar, w sytuacji opisanej powyżej, nie spełnia warunków określonych w regulaminie sklepu i w/w ustawie Sprzedawca poinformuje o tym Klienta. Odesłanie towaru nastąpi na koszt Klienta. Klient będzie zobowiązany wnieść opłatę za koszt odesłania towaru przed jego wysyłką.
 

Komu przysługuje zwrot towaru

Prosimy zwrócić uwagę, że procedura zwrotu towaru określona w ustawie przysługuje Klientowi detalicznemu (zakup na paragon) dokonującego zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego lub składającego zamówienie telefonicznie .

Zwrot towaru na warunkach określonych w ustawie nie przysługuje przedsiębiorcom (zakup na fakturę VAT) lub Klientom detalicznym dokonującym zakupu w sklepie stacjonarnym.

 

Zwroty kosztów wysyłki towarów

Zwracamy pełny koszt odsyłanych towarów i koszt wysyłki ze sklepu do Klienta (jeśli zwracane są wszystkie produkty z zamówienia). Koszt odesłania towaru do sklepu ponosi Klient

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

Oświadczenie Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży