(22) 862 88 99, 600 500 179

Składanie reklamacji

Szanowni Państwo sklep Digishots.pl przyjmuje reklamacje i prowadzi wsparcie serwisowe dla sprzedawanych produktów. Bardzo nam przykro, że zakupiony sprzęt nie działa właściwie. Dołożymy wszelkich starań aby Państwa zgłoszenie reklamacyjne zostało rozpatrzone szybko i rzetelnie.

Każdemu naszemu klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku: 

  1. ujawnienia wady fabrycznnej w trakcie obowiązywania gwarancji
  2. uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie dostawy
 

 

W przypadku zaistnienia jednej z wyżej wymienionej sytuacji prosimy o:

  1. Zawiadomienie nas telefonicznie o chęci zareklamowania danego towaru pod numerem tel. 600 500 179 lub adresem sklep@digishots.pl
  2. Wydrukowanie i dokładne wypełnienie formularza reklamacji (do pobrania). Prosimy o opis uszkodzenia , kiedy i w jakiej sytuacji usterka zaistniała lub pojawia się. Dokładny opis usterki, umożliwi nam szybką diagnozę i realizację reklamacji.
  3. Przesłanie reklamowanego towaru wraz z oryginalnym dowodem zakupu (paragonem lub fakturą Vat) na adres: 
    DigiShots.pl Elżbieta Socharska 
    ul. Poniatowskiego 17
    05-090 JANKI
  4. Prosimy aby reklamowany towar zawierał oryginalne opakowanie był bezpiecznie zapakowany oraz był kompletny. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną. Czas rozpatrywania reklamacji przez DigiShots to 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamowanego towaru wraz z wcześniej wymienionymi dokumentami.
  5. Klient przesyła reklamowany towar na własny koszt. Po uznaniu reklamacji sklep DigiShots zwraca koszt przesyłki do wysokości 13,00 zł.

Proszę zwrócić uwagę!

Prosimy zwrócić uwagę, iż sklep DigiShots.pl nie przyjmuje przesyłek kurierskich "za pobraniem". Nie odbieramy również awizowanych przesyłek Poczty Polskiej.
Prosimy nie wysyłać reklamacji w ten sposób.

Zwrot kosztów wysyłki

W przypadku uznania reklamacji przez serwis Klientowi przysługuje zwrot kosztów za przesłanie uszkodzonego produktu do serwisu, do kwoty 13,00 zł. W przypadku gdy serwis nie uzna reklamacji koszty transportu nie będą zwracane a towar zostanie odesłany na koszt Klienta, do kwoty 18,00 zł.

Formularz reklamacyjny

Formularz reklamacyjny Formularz zgłoszenie reklamacyjnego